Handgemaakte meditatie altaars & accessoires | Veilig online betalen

Garantie en klachten

Garantie 

Uiteraard zal ik er alles aan doen zodat jij je bestelling in goede staat ontvangt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht ben ik aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je  binnen een redelijke termijn contact op te nemen met mij. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met mij opneem zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik zo het fijn vinden als je een klacht eerst aan mij kenbaar maak door te mailen naar info@goudplantje.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Let op! Bestelling die geplaatst worden tussen maandag 26 februari en vrijdag 1 maart worden pas op maandag 3 maart verzonden!